Inspireren

Service blueprint hotel

Een Service Blueprint geeft de dienst en het dienstenproces tussen klant en dienstverlener schematisch weer. Zo kunt u diensten ontwikkelen die beter beantwoorden aan de verwachtingen van de klant.

Service verbeteren door veranderingsproces

De servicekwaliteit van uw restaurant of hotel verbeteren betekent starten met een veranderingsproces

Recensies en beoordelingen

Hoe omgaan met recensies en beoordelingen?

Gaining consumer insights

Online klantenbevraging gebruiken om uw klanten te leren kennen

Serviceherstel effectiever dan klachtenbehandeling

Serviceherstel effectiever dan klachtenbehandeling Artikel Hotel Business april-juni 2011

Presentatie Gastvrijheid

Presentatie van Diane Dockx over Gastvrijheidpdf bestandGastvriendelijkheid (1.42 MB)

The future of the In-stay experience

Hospitality businesses live and die by their reputations but are accommodation brands really focusing enough on the one moment where they have the guest’s

The Big Vision for Augmented Hospitality: AccorLocal as an example

As hospitality brands rethink their service offerings beyond the overnight guest experience, the hotel of the future has a bigger role to fill as a community...